Zaterdag 9 juli waren wij te gast in het dorp bij Wijhe , de organisatie had een vette kleilaag voor ons neer gelegd op een parkeerplaats in het centrum, Mark heeft een partij zand toegevoegd en die hebben we vermengd zodat we een prima baan kregen uiteindelijk , we stonden op een kleine maar erg gezellige plek waar heel veel publiek langs kwam en vaak even bleef staan om te genieten van micropulling.
12 uur begon de 3.5 vr klasse na een aarzelend begin kwamen de afstanden op het bod en bleek MicroPopeye de verste meters te hebben Marien werd keurig 2,e derde rebel en de rest er een eindje achter.
Daarna 3.5 superstock de Hurricane kwam niet op het podium terecht Marien won verdiend Wimpy werd 2,e en de Interaction keurig 3,e ze hadden een leuke strijd gehad om de meters.
2wheel drives gingen warmdraaien voor hun poging helaas kwam er voor Mark Journee de thuisrijder niet het zo gewenste resultaat, hij bleef op een paar meter steken , maar het komt goed met deze doorzetter, Italien job pakte wel de volle buit 2,e werd de jongste uit Eefde 3,e plek ging naar de Killerbee. Lees verder



